Chirurgia Bariatryczna

Zmniejszenie Żołądka w Turcji

Co to Jest Zmniejszenie Żołądka?

Rękaw żołądkowy to zmniejszenie rozmiaru części żołądka poprzez wycięcie go metodą laparoskopową (zamkniętą). W ten sposób pacjenci łatwo tracą na wadze po operacji.

Operacja ta jest często preferowana w leczeniu otyłości, szczególnie w ostatnich latach. Istnieje ku temu wiele powodów. Najważniejsze z nich są takie, że operacja jest łatwa do przeprowadzenia, ryzyko powikłań jest niskie i jest to bezpieczna metoda odchudzania. Otyłość musi być leczona na wczesnym etapie, ponieważ niesie ze sobą wiele chorób. Jeśli pacjenci nie powrócą do swojej idealnej wagi, mogą z czasem rozwinąć wiele chorób

przewlekłych, takich jak cukrzyca, ciśnienie krwi i choroby serca. Aby wyeliminować to ryzyko i prowadzić zdrowsze życie, pacjenci, którzy nie mogą schudnąć w sposób naturalny (np. poprzez dietę i ćwiczenia), powinni zdecydowanie poddać się operacji otyłości.

Przed Zmniejszenie Żołądka

Chociaż różne zespoły mają różne praktyki w procesie przygotowania do operacji żołądka, międzynarodowe i krajowe stowarzyszenia chirurgii otyłości mają określone standardy w tym zakresie. Szczegółowe badania i badania wykonywane u pacjentów przed operacją powinny być zgodne z ustalonymi kryteriami. Kryteria te zazwyczaj obejmują:

• Palenie tytoniu powinno zostać zakwestionowane u pacjenta, u którego planowana jest operacja rękawowa żołądka. Palenie niekorzystnie wpływa na gojenie się tkanek po operacji. Jednocześnie zwiększa ryzyko powikłań, a po znieczuleniu ogólnym pacjent będzie odczuwał większy ból i kaszel w gardle niż zwykle. Jeśli to możliwe, pacjent powinien rzucić palenie przed operacją.
  • Wskaźnik masy ciała i stosunek tkanki tłuszczowej pacjenta należy określić, wykonując analizę ciała przed operacją żołądka. Jeśli to konieczne, dieta powinna zostać zmieniona przed rękawową resekcją żołądka.
  • Dieta przed rękawową resekcją żołądka; Powinna być wysokobiałkowa, uboga w węglowodany i tłuszcze oraz uzupełniona świeżymi warzywami. Biorąc pod uwagę stan psychiczny pacjenta, nie należy stosować zbyt wymagającej diety. Dieta nie powinna być podawana każdemu pacjentowi jako standardowa lista, ale powinna być planowana indywidualnie, biorąc pod uwagę nawyki żywieniowe i analizy ciała pacjentów.
  • Przed zabiegiem rękawowej resekcji żołądka stan psychiczny pacjenta powinien zostać oceniony przez psychiatrę. Przed operacją należy określić stan emocjonalny pacjenta, używanie substancji psychoaktywnych, uzależnienia i choroby psychiczne, jeśli występują. W takich przypadkach operacja powinna być zaplanowana z uwzględnieniem oceny psychiatry.

Po Zmniejszenie Żołądka

W przypadku operacji laparoskopowych po zabiegu nie występuje silny ból, ponieważ mięśnie brzucha i błony nie są przecinane. Po operacji pacjentowi podaje się środki przeciwbólowe. Osoby z rękawami żołądkowymi zaczynają chodzić w godzinach

wieczornych w dniu operacji. Zazwyczaj na drugi dzień nie odczuwają większego bólu.

Pierwszego dnia pacjent może mieć uczucie napięcia, ucisku, które jest łagodzone środkami przeciwbólowymi.

Istnieją pewne kwestie, na które należy zwrócić uwagę po operacji rękawowej resekcji żołądka. Są one następujące:

• Należy spożywać miękkie i płynne.
  • Powinieneś upewnić się, że dostarczasz wystarczającą ilość białka.
  • Jeśli pokarm nie jest wystarczająco przeżuwany, może zablokować ujście żołądka, powodując ból, dyskomfort i wymioty.
  • 2 talerze jedzenia powinny zostać zjedzone w ciągu 20 minut. Wielu pacjentów utrzymuje średni czas na poziomie 45
  • Współżycie seksualne nie powinno odbywać się przez 2 tygodnie po.
  • Przez miesiąc po operacji nie należy prowadzić pojazdów.
  • Alkoholu nie należy spożywać przez 2 miesiące po operacji, a w okresie późniejszym należy uzyskać zgodę.
  • Przez 2 miesiące po operacji należy unikać ciężkich i wymagających aktywności.
  • Konieczne jest stosowanie suplementu multiwitaminowego, który rozpuszcza się lub płynie w jamie ustnej. Szczegółowe informacje na temat suplementów witaminowych można uzyskać od lekarza.

Zmniejszenie Żołądka Proces

Ogólne

30-60 Protokół

5 Dzień

Zmniejszenie Żołądka w Turcji Cena

• 5 nocy w 5-gwiazdkowym hotelu w Stambule

Zmniejszenie Żołądka w Turcji FAQ

Pacjent musi pozostać w Turcji przez co najmniej tydzień w celu poddania się operacji bariatrycznej. Okres ten może być dłuższy w zależności od ogólnego stanu zdrowia.

Ponieważ jednak pacjent pozostanie w szpitalu przez co najmniej pięć dni po operacji, jego pobyt w Turcji wynosi co najmniej tydzień.

Do Turcji należy przyjechać dzień przed operacją. W tym okresie niezbędne przygotowania do operacji przebiegają bardziej komfortowo. Jednak w zależności od sytuacji czas przyjazdu do Turcji może się różnić. Niektórzy pacjenci przyjeżdżają tutaj rano w dniu operacji. Decyzję w tej sprawie można podjąć w rozmowie z lekarzem.

Po zabiegu, który trwa około 45 minut, usuwa się około 75-80% żołądka. Operacja rękawowej resekcji żołądka pomaga schudnąć dzięki 3 mechanizmom. Po operacji zmniejsza się apetyt pacjenta, ponieważ część dna żołądka wydzielająca hormon apetytu (grelinę) zostaje całkowicie usunięta.

Podobnie jak w przypadku wszystkich poważnych operacji, rękawowa resekcja żołądka jest poważnym i ryzykownym zabiegiem. Jednak w przypadku operacji przeprowadzanych z powodzeniem przez doświadczonego lekarza, pacjenci tracą na wadze w zdrowy sposób. Ryzyko jest również zminimalizowane.

Nie będziesz odczuwać bólu, ponieważ operacja jest wykonywana w znieczuleniu ogólnym. Pierwszego dnia po operacji może wystąpić niewielki ból. Lekarz poda jednak środki przeciwbólowe. Po drugim dniu pacjent nie będzie skarżył się na ból.

Osoby cierpiące na choroby przewlekłe, nadużywające alkoholu i substancji odurzających oraz cierpiące na choroby psychiczne nie są odpowiednimi kandydatami do tej operacji. Przed operacją u pacjentów przeprowadzane są pewne testy kliniczne i podejmowana jest decyzja, czy nadają się oni do operacji. Lekarz wyjaśni pacjentowi tę decyzję wraz z wynikami, które uzyska. Jeśli nie będzie żadnych problemów, zostanie wyznaczony dzień operacji.

Po tej operacji można bardzo łatwo schudnąć. Jeśli jednak w przyszłości Twoje nawyki żywieniowe będą obfitować w węglowodany, czyli jeśli nie będziesz stosować zdrowej diety, ponownie przybierzesz na wadze.

Wręcz przeciwnie, będziesz zdrowszy, ponieważ pozbędziesz się nadwagi po tej operacji. Pozbycie się problemów zdrowotnych spowodowanych otyłością pozwala na dłuższe życie.

Jeśli jesteś pracownikiem biurowym, możesz wrócić do pracy 7 dni po interwencji chirurgicznej. Jeśli masz ciężką i aktywną pracę, dobrym wyborem będzie odczekanie miesiąca na powrót do pracy po zabiegu rękawowej resekcji żołądka.

Nadmierne spożycie pokarmu może powodować ból i wymioty. Można spożywać tłuczone mięso, ziemniaki i wszelkiego rodzaju przeciery owocowe. Ponownie, należy zwrócić uwagę, aby były one niskokaloryczne i beztłuszczowe. Spożywanie napojów gazowanych jest surowo zabronione po operacji.

Ta operacja jest operacją trwałą. Trwa przez całe życie. Jeśli jednak nie będziesz przestrzegać właściwej diety, możesz ponownie przybrać na wadze. Z tego powodu po operacji należy przyjąć zdrowy sposób odżywiania.

Przez pierwsze trzy dni po operacji pacjent będzie przebywał w szpitalu. Pierwszego dnia zaczniesz chodzić. Ale dieta będzie zupełnie inna. Pierwszy dzień będzie kontynuowany tylko w formie płynnego jedzenia, a następnie zacieru. Stopniowo przechodzisz na pokarmy stałe. Przejście na pokarmy stałe wymaga jednak czasu. Pierwszego dnia możesz jednak odczuwać ból. Lekarz przepisze jednak leki przeciwbólowe. To uczucie minie w krótkim czasie. Po drugim dniu nie będziesz narzekać na ból. Tydzień po operacji można wykonywać codzienne czynności.