Stomatologia

Implant w Turcji

Czym Jest Implant Stomatologiczny?

Implanty stomatologiczne to sztuczne korzenie zębów wykonane z tytanu lub związków tytanu - bardzo wytrzymałych i biologicznie kompatybilnych z ludzkim ciałem - które umieszcza się w kości szczęki w celu uzupełnienia brakujących zębów. Głównym celem leczenia implantologicznego jest umożliwienie posiadania zdrowych protez zastępujących utracone zęby.

Leczenie implantologiczne, które jest bardzo długotrwałe i komfortowe, może być stosowane w szerokim zakresie profili pacjentów, począwszy od pojedynczego braku zęba, a skończywszy na pacjentach bez zębów. Aby można było przeprowadzić leczenie implantologiczne, przede wszystkim kość szczęki pacjenta powinna mieć wystarczającą ilość i gęstość, a jama ustna nie powinna być zakażona. W przypadkach, gdy kość szczęki jest niewystarczająca, najpierw planowane jest leczenie w celu skorygowania niedoboru kości szczęki. W przypadkach zakaźnych leczenie implantologiczne można rozpocząć po opracowaniu planu leczenia w celu wyeliminowania infekcji.

Przed Operacją Wszczepienia Implantu Dentystycznego

Brakujące zęby, brak struktury żucia, zaburzenia estetyczne, zaburzenia mowy, zmiany w zamykaniu szczęki i niektóre problemy, które mogą rozwinąć się w stawie szczękowym mogą powodować.

Pierwszym zaleceniem dotyczącym implantów stomatologicznych u pacjentów z brakami w uzębieniu jest uzupełnienie braków za pomocą leczenia implantologicznego. Implanty stomatologiczne są najbardziej idealną opcją ochrony zdrowia jamy ustnej w przypadku chorób przyzębia, nieuleczalnej próchnicy i utraty zębów w wyniku urazu. Ponadto w przypadkach, gdy nie można zastosować u pacjenta protezy stałej (zwykle z powodu braku ostatnich zębów), gdy protezy ruchome nie są preferowane, gdy istnieją sytuacje, które utrudniają zastosowanie protezy całkowitej, zastosowanie implantów będzie idealnym wyborem.

Przed wszczepieniem implantu zębowego badana jest kompatybilność kości zębowej z implantem za pomocą różnych narzędzi do obrazowania. Aby sztuczny korzeń mógł zostać umieszczony w jamie ustnej, niezbędna jest obecność zdrowej i mocnej kości szczęki; w przypadku osteoporozy przed zabiegiem może być wymagana nowa procedura z użyciem proszku kostnego. Jednak przed leczeniem implantologicznym niezbędne jest pełne badanie kliniczne i radiologiczne.

Przed rozpoczęciem wszczepiania implantu dentystycznego pacjent powinien poinformować lekarza o przyjmowanych lekach. Sukces implantu jest związany ze zdrowiem tkanki kostnej, a także substancjami, które pacjent przyjmuje do swojego organizmu.

Po Operacji Wszczepienia Implantu Dentystycznego

Punkty, na które pacjent powinien zwrócić uwagę po leczeniu implantologicznym, są następujące:

• W ciągu pierwszych kilku tygodni po zabiegu nie należy palić tytoniu ani używać wyrobów Produkty te zwiększają ryzyko infekcji, a także opóźniają gojenie.
  • W pierwszych tygodniach po operacji nie należy spożywać
  • Przepisane antybiotyki powinny być stosowane
  • Należy unikać twardych i chrupiących pokarmów oraz preferować dietę opartą na płynach. Ważne jest jednak, aby nie spożywać bardzo gorących i zimnych napojów przez pierwsze 24
  • Należy zapewnić ogólną opiekę stomatologiczną i jamy ustnej. Jest to niezbędne w każdym okresie, zarówno po zabiegu, jak i w celu przedłużenia żywotności implantu. Nie należy jednak myć zębów w pierwszym dniu po
  • Przez pierwsze 2 noce należy spać z głową ułożoną
  • Jeśli lekarz zalecił zimny okład, można przyłożyć go do zęba pierwszego

Oprócz tego, po zabiegu można zaobserwować niewielkie krwawienie i obrzęk w leczonym obszarze. Jest to normalne i ustąpi samoistnie w ciągu kilku dni, o ile nie wystąpi poważny problem. Ponadto implanty dentystyczne wykonane z tytanu i cyrkonu prawdopodobnie nie zostaną odrzucone przez organizm.

Pełne zespolenie implantu z kością szczęki i osiągnięcie pierwotnej funkcji zęba zajmuje około 3 do 6 miesięcy.

Oprócz udanego i zdrowego użytkowania implantów dentystycznych przez ponad 30 lat, niektóre marki implantów dentystycznych zapewniają również dożywotnie gwarancje użytkowania. W przypadku dożywotnich gwarancji użytkowania konieczne jest zwrócenie uwagi na higienę jamy ustnej i zdrowie pacjenta oraz skrupulatne działanie w tym zakresie. Implanty pozostają w bezpośredniej relacji z dziąsłami i kośćmi, podobnie jak naturalne zęby. Z tego powodu może wystąpić zapalenie dziąseł i różne choroby dziąseł, jeśli nie jest wykonywana odpowiednia pielęgnacja jamy ustnej. Takie sytuacje mogą powodować problemy aż do utraty implantów.

Prawidłowa pielęgnacja jamy ustnej pacjentów korzystających z implantów i rutynowe kontrole raz w roku umożliwiają im korzystanie z implantów w zdrowy sposób przez długi czas.

Implant w Turcji Proces

Implant w Turcji Cena

Implant w Turcji FAQ

Badanie można wykonać w dniu zabiegu. W przypadku zabiegu wszczepienia implantu dentystycznego można ustalić dzień przybycia zgodnie z własnymi preferencjami.

Należy pamiętać, że implanty stomatologiczne mogą obejmować jedną lub więcej operacji

chirurgicznych, a ich wykonanie może zająć kilka miesięcy. W rezultacie prawdopodobnie będziesz musiał odwiedzić swojego dentystę w Stambule co najmniej dwa razy. Dwa dni w Stambule to zazwyczaj wystarczająco dużo na pierwszą wizytę, ale na drugą należy przeznaczyć sześć dni. W bardziej skomplikowanych okolicznościach może zaistnieć potrzeba wielokrotnych wizyt. Należy o tym pamiętać podczas planowania podróży i budżetu na leczenie.

W przypadku prostego implantu dentystycznego poziom bólu wynosi od dwóch do trzech w ciągu pierwszych 24 do 48 godzin, co oznacza, że dostępne bez recepty leki przeciwbólowe, takie jak Tylenol lub Advil, łagodzą wszelkie dolegliwości odczuwane przez pacjenta. Dotyczy to pacjentów z dobrymi kośćmi, którzy nie wymagają wielu zabiegów chirurgicznych na tkankach miękkich.

Implanty jarzmowe, podokostnowe i śródkostnowe to trzy najpopularniejsze metody. Podokostnowa jest drugą najczęstszą i najbezpieczniejszą, podczas gdy jarzmowa jest trzecią i najtrudniejszą. Rzadko jest preferowana.

Implanty dentystyczne wiążą się z wieloma zagrożeniami i potencjalnymi problemami, w tym infekcjami, uszkodzeniem sąsiednich zębów, powolnym gojeniem się kości, uszkodzeniem nerwów, przedłużającym się krwawieniem, złamaniami szczęki i nie tylko. Implanty stomatologiczne mogą być najlepszą opcją dla Ciebie, jeśli jesteś gotowy podjąć to ryzyko.

Implanty dentystyczne mogą wytrzymać znacznie dłużej niż leczenie kanałowe i korony, jeśli zależy Ci na długowieczności. Przy odpowiedniej konserwacji mają niski wskaźnik awaryjności i mogą przetrwać dziesięciolecia. Po pięciu do piętnastu latach procedura leczenia kanałowego może nadal skutkować uszkodzeniem zęba lub koniecznością wymiany korony.

W celu ochrony przed bólem podczas tego inwazyjnego zabiegu, pacjenci są często poddawani sedacji podczas operacji wszczepiania implantów dentystycznych. Większość pacjentów otrzymuje świadomą sedację, podczas gdy znieczulenie miejscowe jest podawane na obszar jamy ustnej, który wymaga leczenia.

Jeśli potrzebujesz implantów dentystycznych, aby zastąpić brakujący ząb, zainwestowany czas i pieniądze będą tego warte. Stałe lub ruchome zęby mogą być wspierane przez implanty, które można dostosować tak, aby przypominały naturalne zęby.

Sugeruje się, że ból odczuwany podczas ekstrakcji zęba jest bardziej intensywny niż podczas procesu instalacji implantu.

Implanty stomatologiczne, znane również jako implanty śródkostne, są częścią procedury, która obejmuje instalację repliki zęba, która przypomina oryginalny ząb i zastąpienie korzenia zęba metalowymi wkładami.

Jeśli możesz sobie pozwolić na implanty, są one ogólnie postrzegane jako lepsze niż korony. Implanty dentystyczne dają mniejsze ryzyko infekcji i nie wpływają na sąsiednie zęby. Jednak korony mają wiele zalet i są naprawdę wykorzystywane do rozwiązywania nieco odmiennych problemów.

Chirurg jamy ustnej wykonuje nacięcie w celu otwarcia dziąsła i odsłonięcia kości podczas zabiegu wszczepiania implantu dentystycznego. W miejscu, w którym zostanie wprowadzony metalowy sztyft implantu zębowego, w kości wiercone są otwory. Wkład jest umieszczany głęboko w kości, ponieważ będzie pełnił funkcję korzenia zęba.