Chirurgia Bariatryczna

Bypass Żołądkowy w Turcji

Co to Jest Bypass Żołądkowy?

Bypass żołądka jest jedną z najczęściej wykonywanych operacji otyłości. Dzięki tej operacji uzyskuje się bardzo dobre wyniki w chirurgii otyłości. Podczas operacji zmniejsza się objętość żołądka i zmniejsza się wchłanianie składników odżywczych. W przypadku operacji pomostowania żołądka, struktury żołądka i jelita cienkiego są zmieniane, a pacjent może schudnąć. Operacja ta jest zarówno zabiegiem restrykcyjnym, jak i zmniejszającym wchłanianie.

Objętość żołądka zmniejsza się. W związku z tym zmniejsza się również spożycie pokarmu przez pacjenta. Część na początku żołądka jest oddzielana od reszty, tak że pozostaje około 30-50 cm3. Część jelita cienkiego jest omijana. Następnie jest ono dołączane do nowo utworzonego małego żołądka. W ten sposób pacjenci natychmiast osiągają uczucie sytości, spożywając znacznie mniejsze porcje. Jednocześnie zapobiega się wchłanianiu znacznej części spożywanych wysokokalorycznych składników odżywczych.

Przed Bypassem Żołądkowy

Przed zabiegiem pacjenci otrzymują program dietetyczny. W ten sposób pacjent może stracić na wadze. W ten sposób zmniejsza się rozmiar wątroby. W związku z tym ryzyko związane z operacją jest zminimalizowane. Jeśli pacjent spożywa alkohol i pali papierosy, powinien zaprzestać ich konsumpcji. Jest to ważne, aby proces gojenia przebiegał szybciej. Operacje ominięcia żołądka wykonujemy skrupulatnie z naszymi chirurgami w dziedzinie otyłości. Podczas bezpłatnego badania wstępnego ustalana jest najdokładniejsza metoda leczenia otyłości. Lekarz poinformuje Cię o zabiegu ominięcia żołądka. Będziesz korzystać z naszego bezpłatnego wsparcia dietetyka przez 6 miesięcy po operacji.

Po Pomostowaniu Żołądkowy

Po operacji pomostowania żołądka należy pozostać w szpitalu przez trzy do pięciu dni. Długość tego okresu zależy od ogólnego stanu pacjenta. Podczas procesu gojenia cała opieka medyczna i kontrole są przeprowadzane przez zespoły ekspertów. W tym procesie ważne jest, aby zwracać uwagę na zalecenia żywieniowe lekarza. Należy trzymać się z dala od napojów gazowanych i gotowej żywności. Przygotowany zostanie specjalny program żywieniowy, który należy stosować przez 3 miesiące. Należy spożywać pokarmy określone przez dietetyka, który będzie obserwował pacjenta.

BMI Calculator
cm
kg
stopa
cal
lbs
Wynik

Po Pomostowaniu Żołądkowy

Bypass Żołądkowy Process

Ogólne

5 Dzień

Bypass Żołądkowyw Turcji Cena

Bypass Żołądkowy w Turcji FAQ

Aby wykonać bypass żołądka, należy pozostać w Turcji przez co najmniej tydzień. Okres ten może być dłuższy w zależności od ogólnego stanu zdrowia. Ponieważ jednak pacjent pozostanie w szpitalu przez co najmniej pięć dni po operacji, jego pobyt w Turcji wynosi co najmniej tydzień.

Do Turcji należy przyjechać dzień przed zabiegiem ominięcia żołądka. W tym okresie niezbędne przygotowania do operacji są wykonywane bardziej komfortowo. Jednak w zależności od sytuacji czas przyjazdu do Turcji może się różnić. Niektórzy pacjenci przyjeżdżają tutaj rano w dniu operacji. Decyzję w tej sprawie można podjąć w rozmowie z lekarzem.

Otyłość niekorzystnie wpływa na codzienne życie pacjenta z nadwagą. Ogranicza jego aktywność fizyczną. Istnieje jednak ryzyko rozwoju różnych chorób przewlekłych. Dzięki operacji pomostowania żołądka pacjent jest wolny od wszystkich tych zagrożeń. Pod koniec tego procesu na pacjenta czeka znacznie lepsza jakość i wygodne życie.

Tak. Bypass żołądka to poważna operacja. Jednak ryzyko jest zminimalizowane w przypadku operacji wykonywanej przez doświadczonego chirurga. Dlatego operacja jest przeprowadzana bezpiecznie.

Powikłania, które mogą wystąpić w krótkim okresie: Ryzyko wycieku, ryzyko krwawienia, zakażenie dróg oddechowych, zator, przepuklina w miejscu nacięcia, zakażenie rany.

Powikłania, które mogą wystąpić w dłuższej perspektywie: wrzód żołądka, kamica żółciowa, przepuklina w miejscu nacięcia, niedrożność jelit.

Operacja wykonywana jest w znieczuleniu ogólnym. W związku z tym pacjenci nie odczuwają bólu podczas zabiegu. Pierwszego dnia po zabiegu pacjent może odczuwać niewielki ból. Sytuacja ta nie utrzymuje się jednak dzięki lekom przeciwbólowym, które zastosuje lekarz.

Zalecamy wykonanie tej operacji tylko raz. Podczas drugiej operacji wzrasta ryzyko infekcji, krwawienia i innych chorób żołądka i jelit. Dlatego też najwięcej rewizji można wykonać po operacji ominięcia żołądka. Wykonywanie tej samej operacji kilka razy jest dość ryzykowne.

Przyrost masy ciała po operacji bariatrycznej jest bardzo zniechęcający dla pacjentów. Typowa wczesna utrata masy ciała po operacji ominięcia żołądka waha się od 47-80% masy ciała. Jednak typowy przyrost masy ciała wynosi zwykle 15-25%.

W przypadku obu operacji utrata masy ciała następuje w takim samym tempie. Ważne jest przestrzeganie zaleceń dietetyka i lekarza. Nawyki żywieniowe należy kontynuować zgodnie z zaleceniami dietetyka.

Nie należy pić alkoholu przez pierwsze 6 miesięcy po operacji pomostowania żołądka. Nie ma nic złego w tym procesie, pod warunkiem, że jest on rzadki.

W przypadku rękawowej resekcji żołądka należy mieć co najmniej 25 kg powyżej normalnej masy ciała. Wskaźnik masy ciała powinien wynosić powyżej 35. Diabetycy w wieku 30-35 lat również mogą poddać się operacji.

Choroby takie jak choroby serca, refluks, wysoki poziom cholesterolu, bezdech senny, wysokie ciśnienie krwi, cukrzyca lub niepłodność mogą uniemożliwić operację pomostowania żołądka.