Przeszczep Wlosow Na Ciele w Turcji

Informacje o przeszczepie wlosow na ciało

Przeszczep włosów przy użyciu włosów na ciele nazywany jest przeszczepem włosów na ciele. W tym procesie transplantacji włosy są pobierane z innych części ciała zamiast z często używanego obszaru karku. Jest to skuteczna metoda stosowana w celu zwiększenia gęstości przeszczepu włosów. Włosy na ciele są używane od czasu pojawienia się techniki FUE. FUE to procedura przeszczepu włosów, która polega na usuwaniu jednej jednostki mieszkowej na raz za pomocą ręcznej zszywki i kleszczyków ekstrakcyjnych. To sprawia, że jest to idealna procedura do wykorzystania włosów dawcy z ciała.

BHT jest również czasami stosowana u pacjentów, którzy nie mają wystarczającej ilości włosów na karku. Jest to preferowane, aby przeszczep włosów był bardziej skuteczny.

Który rodzaj włosów powinien być preferowany do przeszczepu na skórę głowy?

W transplantacji włosów pierwszym preferowanym obszarem dawczym po karku jest broda. Włosy z brody są bardzo odpowiednie do przeszczepu włosów, ponieważ są mocne i grube. Część twarzy wzdłuż i poniżej podbródka jest najlepszym obszarem dawczym. Włosy z brody najlepiej przeszczepiać w obszarze nieco za koroną i linią włosów na głowie, być może w celu dodania grubości w uprzednio przeszczepionym obszarze. Nie przeszczepiamy brody do przedniej linii włosów, ponieważ włosy nie będą wyglądać naturalnie ze względu na ich szorstkość.

Innym najczęściej wykorzystywanym obszarem dawczym są włosy na klatce piersiowej. Włosy na klatce piersiowej są znacznie cieńsze niż włosy na twarzy lub skórze głowy. W związku z tym przednia linia włosów tworząca owłosiony wygląd lub obszar korony nadaje się do większego pokrycia. Istnieją inne obszary, które można wykorzystać jako włosy dawcy do przeszczepu włosów. Należą do nich włosy na plecach, barkach, ramionach, pachach, pachwinach i udach.

Przed przeszczepem włosów na ciele

Bardzo ważne jest, aby nie pić alkoholu na 7-10 dni przed przeszczepem włosów pod względem rozwoju i ukrwienia nowo wszczepionych mieszków włosowych. Na tydzień przed zabiegiem należy odstawić leki przeciwzakrzepowe określane jako leki rozrzedzające krew. Należy również poinformować lekarza o rutynowo przyjmowanych lekach. Na tydzień przed zabiegiem należy zaprzestać spożywania produktów takich jak papierosy, tytoń czy alkohol. Nie należy pić napojów zawierających kofeinę i jej pochodne na 2 dni przed przeszczepem włosów. Należy nosić wygodne ubrania, które można łatwo zdjąć i które mają guziki z przodu.

Jeśli pacjent cierpi na przewlekłą chorobę lub stale przyjmuje leki, powinien poinformować o tym lekarza. Lekarz zaplanuje proces leczenia zgodnie z informacjami, które otrzyma od pacjenta.

Po przeszczepie włosów na ciele

To, co należy wziąć pod uwagę po przeszczepie włosów, zawiera więcej niż jedną substancję. Przeszczep włosów, który może obejmować wiele punktów pielęgnacyjnych, od czyszczenia po odżywianie, powinien być bardzo ostrożny, szczególnie w ciągu roku po przeszczepie.

Unikaj ciężkiej pracy, takiej jak ciągłe pocenie się, zmęczenie lub prysznic. Ponadto pocenie się uszkadza mieszki włosowe i zapobiega ich zdrowemu wzrostowi. Zwłaszcza jeśli włosy wypadają z powodu stresu, nie należy narażać się na stresujące środowisko po przeszczepie włosów.

Unikaj stosunków seksualnych przez kilka nocy po operacji.

Nigdy nie pij, ponieważ po przeszczepie będziesz potrzebować antybiotyków. Alkohol jest szkodliwy dla nowo przeszczepionych włosów, ponieważ dostaje się do układu krążenia bezpośrednio z krwiobiegu.

Osoby po przeszczepie włosów mogą odczuwać częściowy ból i osłabienie. Napięcie może być również odczuwalne z powodu podanego znieczulenia miejscowego. Dzięki lekom zaleconym przez lekarza dolegliwości te znikną całkowicie w ciągu kilku dni. Przez pierwsze kilka dni należy jak najwięcej leżeć na plecach i unikać dotykania obszaru zabiegowego. Jeśli stosuje się go również z tyłu głowy, należy się położyć. Jeśli po nałożeniu preparatu położysz się w miejscu wysiewu, może wystąpić obrzęk. Nie musisz się tym martwić. Obrzęki te znikają w ciągu kilku dni. Następnego dnia po przeszczepie włosów należy usunąć bandaże w obszarze depilacji szyi i wykonać opatrunek. Następnie należy zabandażować czoło, aby zapobiec opadaniu obrzęku z głowy na czoło i oczy. Po drugim dniu przeszczepu włosów nic nie będzie nakładane na obszar przeszczepu.

Przeszczep Wlosow Na Ciele Proces

Przeszczepu Wlosow w Turcji Cena

Przeszczep Wlosow Na Ciele FAQ

Większość pacjentów po przeszczepie włosów na ciele w Stambule pozostaje w mieście przez 5-7 dni, co obejmuje czas potrzebny na zabieg i rekonwalescencję. Ważne jest, aby zapewnić wystarczająco dużo czasu na prawidłowe gojenie i wizyty kontrolne u chirurga.

Zaleca się przyjazd do Stambułu co najmniej 2-3 dni przed planowanym zabiegiem przeszczepu włosów. Daje to czas na przedoperacyjną konsultację z chirurgiem w celu omówienia szczegółów zabiegu, przeglądu historii medycznej i odpowiedzi na wszelkie pytania.

Tak, włosy z ciała można wykorzystać do przeszczepu na skórze głowy. W BHT mieszki włosowe z obszarów ciała z obfitym wzrostem włosów, takich jak klatka piersiowa, plecy, nogi lub broda, są przeszczepiane do obszarów, które mają mało włosów lub nie mają ich wcale, takich jak skóra głowy.

W tradycyjnym przeszczepie włosów mieszki włosowe są pobierane z tyłu skóry głowy (obszar dawcy) i przeszczepiane na przód lub górę skóry głowy (obszar biorcy). W przypadku BHT mieszki włosowe są pobierane z innych obszarów ciała, a nie tylko ze skóry głowy, i przeszczepiane do obszaru biorczego.

BHT jest zabiegiem chirurgicznym, dlatego podczas i po zabiegu może wystąpić pewien dyskomfort i ból. Jednak większość pacjentów zgłasza, że ból jest możliwy do opanowania, a procedura jest stosunkowo wygodna.

Czas rekonwalescencji po BHT różni się w zależności od osoby, ale większość pacjentów może wrócić do pracy i normalnych zajęć w ciągu kilku dni do tygodnia.

Przeszczep włosów na ciele jest zabiegiem trwałym, a przeszczepione włosy powinny rosnąć do końca życia pacjenta.

Przeszczepione włosy powinny zacząć odrastać w ciągu kilku miesięcy, a ostateczne wyniki zabiegu będą widoczne po około 6-9 miesiącach.

Wybierając chirurga BHT, ważne jest, aby szukać lekarza, który jest certyfikowany przez komisję i ma doświadczenie w wykonywaniu zabiegów BHT. Możesz również poprosić o zdjęcia przed i po poprzednich pacjentach, a także referencje od poprzednich pacjentów, aby uzyskać wyobrażenie o poziomie wiedzy chirurga i osiągniętych przez niego wynikach.

Koszt BHT różni się w zależności od zakresu zabiegu i chirurga wykonującego zabieg. Średnio BHT kosztuje od 5 000 do 15 000 USD.

Podobnie jak w przypadku każdego zabiegu chirurgicznego, istnieje pewne ryzyko związane z BHT, w tym infekcja, blizny i nienaturalnie wyglądający wzrost włosów. Ryzyko to jest jednak na ogół rzadkie i można je zminimalizować, wybierając wykwalifikowanego chirurga i przestrzegając odpowiednich instrukcji dotyczących pielęgnacji po zabiegu.